• 16.01.14, 08:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiida teenindajat!

Osale kampaanias "Kiida teenindajat!", mis toimub märtsis ja kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid! Kõikidel nendel, kellel pole kliente, on kampaanias osalemine keelatud!
Kõikidel nendel, kellel pole kliente, on kampaanias osalemine keelatud! Kõikidel ettevõtetel, kellel on kliendid, soovitame osaleda paigutades oma teeninduskohtadesse kampaania materjale ja veebilehtedele "Kiida Teenindajat!" bänneri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele