• 16.01.14, 08:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiida teenindajat!

Osale kampaanias "Kiida teenindajat!", mis toimub märtsis ja kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid! Kõikidel nendel, kellel pole kliente, on kampaanias osalemine keelatud!
Kõikidel nendel, kellel pole kliente, on kampaanias osalemine keelatud! Kõikidel ettevõtetel, kellel on kliendid, soovitame osaleda paigutades oma teeninduskohtadesse kampaania materjale ja veebilehtedele "Kiida Teenindajat!" bänneri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele