Idea Groupis digimeedia planeerimisega tegelenud Idea Havas Digital keskendub digitaalturunduse uute ärisuundade arendamisele. Uue nime Idea Metrix all võtab ettevõte suuna kliendilojaalsusprogrammide arendamise, otsingureklaami, sotsiaalmeedia ning andmebaasiturundusele.
Uue nime Idea Metrix all võtab ettevõte suuna kliendilojaalsusprogrammide arendamise, otsingureklaami, sotsiaalmeedia ning andmebaasiturundusele. "Idea Metrixi oskused toovad kasu ennekõike digitaalsetes kanalites müügitulemust taotlevatele ettevõtetele, kelle turundustegevuste keskmes on ennekõike digitaalne meedia ning olemasoleva kliendi parem hoidmine," selgitas Idea Metrix juht Kaarel Oja.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“