Idea Groupis digimeedia planeerimisega tegelenud Idea Havas Digital keskendub digitaalturunduse uute ärisuundade arendamisele. Uue nime Idea Metrix all võtab ettevõte suuna kliendilojaalsusprogrammide arendamise, otsingureklaami, sotsiaalmeedia ning andmebaasiturundusele.
Uue nime Idea Metrix all võtab ettevõte suuna kliendilojaalsusprogrammide arendamise, otsingureklaami, sotsiaalmeedia ning andmebaasiturundusele. "Idea Metrixi oskused toovad kasu ennekõike digitaalsetes kanalites müügitulemust taotlevatele ettevõtetele, kelle turundustegevuste keskmes on ennekõike digitaalne meedia ning olemasoleva kliendi parem hoidmine," selgitas Idea Metrix juht Kaarel Oja.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.