• 19.12.13, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google: 2013. aasta kõige sagedasemad päringud Eestis

Eesti populaarseimad päringud olid seotud kohalike valimistega, pannkoogi retsepti ja armastuse definitsiooniga. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida.
Selle aasta otsingumootori päringute tipus troonisid kindlalt Robbie Williams ning kohalikud valimised. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis veel viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida, sest näitleja nimepäringuid tehti pärast kurva uudise avalikustamist väga palju. Eestlastele oli selle aasta kõige populaarsem dilemma „õigesti või õieti”, millele järgnes „mõtetu või mõttetu”. Kõige enam otsisid eestlased Google’i vahendusel pannkoogi retsepti ning armastuse definitsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele