• 17.12.13, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MEDEX: ülevaade meediaturu arengutest ja trendidest

MediaComi loovjuht Erki Peinar teeb saatejuhina ülevaate eri meedialiikide värskeimatest uudistest ja trendidest, mis ootavad ees aastal 2014. Vaata videot!
Kas print kui meediakanal on välja surnud? Kuidas järelvaatamise võimalus mõjutab traditsioonilist televaatamist? Millega üllatab välimeedia valdkond? Millised on kõige kuumemad kanalid, mis tekkisid digimaastikul aastal 2013? Milline sisu töötab hästi raadios?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele