Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Katrin Aunpu: "Matrjoška"-kampaania täitis eesmärke
"Ehkki kampaania senised numbrilised eesmärgid on täidetud, otsustasime vastuokslikke emotsioone tekitanud sotsiaalmeedia klippe edasi mitte näidata," rääkis EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Katrin Aunpu.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.