Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
INTERVJUU! Põldma Kaubanduse unistuseks on luua oma rõivabränd
"Suurepärase ettevõtte loomiseks on tarvis luua ka suurepärane e-kaubandus, sest see annab klientidele võimaluse tutvuda kaubavalikuga eelnevalt e-poes," rääkis Äripäeva jaekaubanduse TOP 2013 võitja, Põldma Kaubanduse ASi omanik ja tegevjuht Heinar Põldma, kelle unistuseks on luua luua oma rõivabränd, mida disainitakse ja toodetakse Eestis.
Millised on teie hinnangul trendid kaubanduses?
Kaubanduses hakkavad aina rohkem domineerima suured kaubandusketid ja väga raske on uutel üksiküritajatel läbi luua, sest nende teadmised, rahalised võimalused ja kontaktid on väiksemad kui kettidel. Suure töö ja kannatlikkusega on võimalik edu saavutada, kuid see võtab aega vähemalt 5–6 aastat enne, kui suudad luua oma väikese kaupluseketi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.