• 11.10.13, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Põldma Kaubanduse unistuseks on luua oma rõivabränd

"Suurepärase ettevõtte loomiseks on tarvis luua ka suurepärane e-kaubandus, sest see annab klientidele võimaluse tutvuda kaubavalikuga eelnevalt e-poes," rääkis Äripäeva jaekaubanduse TOP 2013 võitja, Põldma Kaubanduse ASi omanik ja tegevjuht Heinar Põldma, kelle unistuseks on luua luua oma rõivabränd, mida disainitakse ja toodetakse Eestis.
Millised on teie hinnangul trendid kaubanduses?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele