Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
INTERVJUU! Eesti brändil on Moskvas sama raske läbi lüüa kui New Yorgis
"Eesti tootjatel on võimalus ära kasutada trendi, et Venemaal on kõik, mis tehtud käsitööna, premium. Teine võimalus peitub Eesti e-riigi kuvandis – Venemaal tajutakse, et Eestis on tugevad ja head programmeerijad. Maine on olemas, iseasi, kas seda osatakse ära kasutada," räägib Peterburi reklaamiagentuuri Protein juht Vladimir Pavlov.
Mis on sinu hinnang – kuidas Eesti ettevõtted üldiselt Vene sihtrühmale kommunikeerivad?
Kui me võtame vene-eesti keeleaspekti, siis ma arvan, et selles kommunikatsioonis on olemas kolm tasandit. On olemas ideed, mis on rahvusvaheliselt arusaadavad ja need ei vaja tõlgendamist, vaid ainult keelelist adapteerimist. Selliseid ideid on Eestis suhteliselt vähe. Näiteks Sakul on olnud mõned sellised reklaamid ja EMT-l.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.