18. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Eesti brändil on Moskvas sama raske läbi lüüa kui New Yorgis

"Eesti tootjatel on võimalus ära kasutada trendi, et Venemaal on kõik, mis tehtud käsitööna, premium. Teine võimalus peitub Eesti e-riigi kuvandis – Venemaal tajutakse, et Eestis on tugevad ja head programmeerijad. Maine on olemas, iseasi, kas seda osatakse ära kasutada," räägib Peterburi reklaamiagentuuri Protein juht Vladimir Pavlov.

Mis on sinu hinnang – kuidas Eesti ettevõtted üldiselt Vene sihtrühmale kommunikeerivad?

Kui me võtame vene-eesti keeleaspekti, siis ma arvan, et selles kommunikatsioonis on olemas kolm tasandit. On olemas ideed, mis on rahvusvaheliselt arusaadavad ja need ei vaja tõlgendamist, vaid ainult keelelist adapteerimist. Selliseid ideid on Eestis suhteliselt vähe. Näiteks Sakul on olnud mõned sellised reklaamid ja EMT-l.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700