Kuueliikmelisel žüriil oli peamurdmist kuhjaga, sest esitati rekordarv töid kuues erinevas kategoorias, mille seas oli väga palju huvitavaid, leidlikke, sisukaid ja väga heade tulemustega digitegusid. Kõige enam töid esitati sotsiaalmeedia ning integreeritud digitaalkampaania kategooriatesse. Neile järgnes mobiliturundus ning juba oluliselt väiksemate tööde arvuga korporatiivsete veebilehtede ja online reklaami kategooriad. E-maili kategooriasse esitati vaid 3 tööd, mistõttu seal valiku tegemine ei olnud väga keeruline. Kõik see räägib selget keelt trendide kohta ja digimeedia suundade kiirest arengust. Veel eelmisel aastal olid ülekaalus traditsioonilised veebilehed, tänaseks on sotsiaalmeedia ja mobiililahendused jõuliselt kannale astumas.
Tööde tase oli kõrge. Rõõmustas see, et oli palju unikaalseid ja leidlikke lahendusi mida varem pole Eestis - või isegi maailmas - tehtud. Kuid nagu konkursi formaat ette nägi, et tegemist ei ole iludusvõistusega, vaid sisule, kasutusmugavusele ja tulemustele orienteeritud konkursiga, siis kõiki projekti külgi võrdselt kaalukausile asetades pääsesid finalistide hulka parimatest parimad. Auhinnalisele kohale jõudis igast kategooriast üks parim. Neljas kategoorias võidutses ADM Interactive. Väga oleks tahtnud mitmetele teistelegi töödele tunnustust avaldada.