• 09.09.13, 15:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaCom võtab tööle meediaplaneerija

CV koos motivatsioonikirjaga saada palun aadressile [email protected] hiljemalt 20. septembril.
Kas Sa tunned end mugavalt numbritega töötades ja oskad need panna endaga kõnelema? Kas televisioon ja raadio on Sinu jaoks rohkem kui lihtsalt meelelahutus ja infoallikad ning Sul on huvi nende meediakanalite reklaamivõimaluste ja laiemate  arengutrendide vastu? Kas Sa usud, et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele