Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
MediaCom võtab tööle meediaplaneerija
CV koos motivatsioonikirjaga saada palun aadressile [email protected] hiljemalt 20. septembril.
Kas Sa tunned end mugavalt numbritega töötades ja oskad need panna endaga kõnelema? Kas televisioon ja raadio on Sinu jaoks rohkem kui lihtsalt meelelahutus ja infoallikad ning Sul on huvi nende meediakanalite reklaamivõimaluste ja laiemate arengutrendide vastu? Kas Sa usud, et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes?
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.