Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. INTERVJUU! Johan Eklund: “Ma armastan bännereid!”
"Ma armastan bännereid! Tõesõna, mulle tundub, et bännereid on seni täiesti valesti kasutatud ja ebaõiglaselt koheldud. Meediaagentuurid ja veebilehed on bänneritesse suhtunud kui traditsioonilistesse printreklaamidesse, millel on küljes digitaalne analüütika. Targad ja interaktiivsed bännerid võivad olla ükskõik mis." Loe intervjuud Best Interneti esineja Johan Eklundiga Rootsi loovagentuurist Akestam Holst.
Kumb on parem – kas digitaalturundusele spetsialiseerunud agentuur või täisteenust pakkuv agentuur, millel on ka digikompetents olemas? Kas tänapäeval, kui digitaalturundus on juba midagi tavapärast, on üldse vaja eraldi digiagentuuri?
Mulle tundub, et parem variant on digikompetentsiga täisteenust pakkuv agentuur. Erinevad meediaplatvormid sulanduvad tänapäeval üha rohkem kokku ning on hea, kui kõiki neid puudutavad teadmised ja oskused on võimalikult ühte kohta kokku kogutud. See võimaldab paremini optimeerida ning kogu kommunikatsiooni ja kontseptsiooni integreerida.