Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
INTERVJUU! Johan Eklund: “Ma armastan bännereid!”
"Ma armastan bännereid! Tõesõna, mulle tundub, et bännereid on seni täiesti valesti kasutatud ja ebaõiglaselt koheldud. Meediaagentuurid ja veebilehed on bänneritesse suhtunud kui traditsioonilistesse printreklaamidesse, millel on küljes digitaalne analüütika. Targad ja interaktiivsed bännerid võivad olla ükskõik mis." Loe intervjuud Best Interneti esineja Johan Eklundiga Rootsi loovagentuurist Akestam Holst.
Mulle tundub, et parem variant on digikompetentsiga täisteenust pakkuv agentuur. Erinevad meediaplatvormid sulanduvad tänapäeval üha rohkem kokku ning on hea, kui kõiki neid puudutavad teadmised ja oskused on võimalikult ühte kohta kokku kogutud. See võimaldab paremini optimeerida ning kogu kommunikatsiooni ja kontseptsiooni integreerida.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.