Kaugel ennemuistsel aal tekkis alati arutelu, kui agentuur tutvustas kliendile uue kampaania loovlahendust. Kellelegi meeldis või just ei meeldinud mingi värv, või midagi oli vales kohas või suurusega, mingi sõna ei sobinud või teadis lihtsalt klient ise, kuidas tegelikult asjad peavad olema ja seda ka aktiivselt selgitati. Erinevalt loova osa tutvustusest, kus igaüks lõi aktiivselt kaasa, valitses meediakampaania tutvustamise ajal üldjuhul vaikus.
Täna erinevad nii meedia hinnad kui ka hinnakirjade keerukus kümne aasta taguse ajaga võrreldes lausa kordades. Lisanduvad kliendi või agentuuri eripärad, mis talletatakse konfidentsiaalsetesse lepingutesse. Osalt selle kõige haldamise, aga osalt meedia n-ö kaubastumise tõttu kaasatakse järjest rohkem kliendi ja agentuuri suhtesse hankejuhte (Procurement) ja meediaaudiitoreid. Esimesed on kohaliku meediaturu iseärasustega – olgu selleks ostumudelid, seaduspiirangud või kohalike omavalitsuste maksupoliitika – väga hästi kursis. Teised ei oma alati operatiivset ülevaadet siinsest meediamaastikust, kuna ei oma kohalikke esindusi. Küll aga on esindused teistes riikides ja see võimaldab neil takistamatult läbi suruda globaalset plaani, kuna ka enamik kliente on globaalsed. Nii hankejuhtide kui ka audiitorite tegevuse eesmärke on väga erinevad, kuid kuluefektiivsus käib eri variatsioonides igal juhul läbi. Ja üldjuhul on mõlemal kategoorial ka üks sarnane eesmärk, milleks on selgus.