Täna erinevad Eestis nii meedia hinnad kui ka hinnakirjade keerukus kümne aasta taguse ajaga võrreldes lausa kordades. Kliendi ja agentuuri suhtesse kaasatakse järjest rohkem hankejuhte ja meediaaudiitoreid. Esimesed on kohaliku meediaturu iseärasustega väga hästi kursis. Teised ei oma alati operatiivset ülevaadet siinsest meediamaastikust, kuna neil ei ole kohalikke esindusi. Uue olukorra probleemistikust kirjutab Aegis Media Baltikumi tegevjuht ja Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige Margus Sameli.
Kaugel ennemuistsel aal tekkis alati arutelu, kui agentuur tutvustas kliendile uue kampaania loovlahendust. Kellelegi meeldis või just ei meeldinud mingi värv, või midagi oli vales kohas või suurusega, mingi sõna ei sobinud või teadis lihtsalt klient ise, kuidas tegelikult asjad peavad olema ja seda ka aktiivselt selgitati. Erinevalt loova osa tutvustusest, kus igaüks lõi aktiivselt kaasa, valitses meediakampaania tutvustamise ajal üldjuhul vaikus.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.