Tagasivaate kevadhooajale teleturul teeb Algis Liblik MTG Eestist.
Selleks et silmatorkavalt võita, jää alguses konkurentidest pisut maha, siis keri vaikselt tempot juurde ja lõpusirgel ole juba uhkes üksinduses teistel eest ära. Et oleks aega publikuga flirtida, lipuga lehvitada ja mida kõike veel. Just sellist võidujoovastust koges sel kevadhooajal TV3. Kevadhooaeg algab teles märtsist. Jaanuar ja veebruar elatakse paljuski vana rasva peal ja eetris on peamiselt edukamate omatoodangute kordused. Ja juunis loetakse tibusid.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.