• 13.06.13, 17:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tagasivaade kevadhooajale teleturul

Tagasivaate kevadhooajale teleturul teeb Algis Liblik MTG Eestist.
Selleks et silmatorkavalt võita, jää alguses konkurentidest pisut maha, siis keri vaikselt tempot juurde ja lõpusirgel ole juba uhkes üksinduses teistel eest ära. Et oleks aega publikuga flirtida, lipuga lehvitada ja mida kõike veel. Just sellist võidujoovastust koges sel kevadhooajal TV3. Kevadhooaeg algab teles märtsist. Jaanuar ja veebruar elatakse paljuski vana rasva peal ja eetris on peamiselt edukamate omatoodangute kordused. Ja juunis loetakse tibusid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele