Kaubamaja väljakutsetest rääkides mainis Anne-Liis Ostov Kaubamaja ähvardavat elitaarset imagot. „Me ei taha olla ega olegi elitaarne – endiselt on kõik inimesed Kaubamajja oodatud!“ rõhutas ta. „Kaubamaja jaoks on liiga kõrge hinnakuvand peavalu valmistav teema. Tegelikult on meil müügil erinevas hinnaklassis tooteid – luksusbrändidest kuni soodsa hinnaklassini ja suvekleidi võib saada näiteks nii 490 kui ka 49 euroga.“
2011.a suvi oli Kaubamaja jaoks „uue nooruse“ algus. Toimus organisatsiooni ümberstruktureerimine, määrati uued vastutajad kaubanduse ja teeninduse võtmepositsioonidele. Võeti vastu strateegiline otsus jätkata vaid kaubagruppidega, milles Kaubamaja on liidrite hulgas: mood, ilu, lapsed, kodu, toit. Naistemaailm laienes oluliselt, Lastemaailma pind kahekordistus. Spordi-, Digi- ja Noortemaailm leidsid aga lõpu.