Autor: Silja Oja • 24. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamajale valmistab peavalu liiga kõrge hinnakuvand

2011.a suvi oli Kaubamaja jaoks „uue nooruse“ algus, mil toimus muutus kommunikatsioonis ja uuendati visuaalset keelt. Samuti alustati tööd hinnakuvandi langetamisega, tuues nii müügisaalis kui muudes kommunikatsioonikanalites rohkem esile soodsamat hinnaklassi. Kaubamaja turunduse köögipoolest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Loe kokkuvõtet!

Kaubamaja väljakutsetest rääkides mainis Anne-Liis Ostov Kaubamaja ähvardavat elitaarset imagot. „Me ei taha olla ega olegi elitaarne – endiselt on kõik inimesed Kaubamajja oodatud!“ rõhutas ta. „Kaubamaja jaoks on liiga kõrge hinnakuvand peavalu valmistav teema. Tegelikult on meil müügil erinevas hinnaklassis tooteid – luksusbrändidest kuni soodsa hinnaklassini ja suvekleidi võib saada näiteks nii 490 kui ka 49 euroga.“

2011.a suvi oli Kaubamaja jaoks „uue nooruse“ algus. Toimus organisatsiooni ümberstruktureerimine, määrati uued vastutajad kaubanduse ja teeninduse võtmepositsioonidele. Võeti vastu strateegiline otsus jätkata vaid kaubagruppidega, milles Kaubamaja on liidrite hulgas: mood, ilu, lapsed, kodu, toit. Naistemaailm laienes oluliselt, Lastemaailma pind kahekordistus. Spordi-, Digi- ja Noortemaailm leidsid aga lõpu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700