• 21.05.13, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karlis Gedrovics: Läti tarbija ei osta enam rämpsu

"Läti tarbijate mõtteviisi iseloomustab väljend „Less is more!“. Inimesed kaalutlevad enne ostuotsuste tegemist rohkem ja ostavad vähem rämpsu," räägib on Läti Reklaamiassotsiatsiooni (LRA) viimane president ja meediaagentuuri Inspired Communications Latvia juht Karlis Gedrovics, kes esineb 31. mail Tallinnas Best Practice seminaril „Kuidas turundada edukalt Lätis“. Loe intervjuud Karlisega!
Millised on peamised turunduse trendid Lätis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele