• 21.05.13, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karlis Gedrovics: Läti tarbija ei osta enam rämpsu

"Läti tarbijate mõtteviisi iseloomustab väljend „Less is more!“. Inimesed kaalutlevad enne ostuotsuste tegemist rohkem ja ostavad vähem rämpsu," räägib on Läti Reklaamiassotsiatsiooni (LRA) viimane president ja meediaagentuuri Inspired Communications Latvia juht Karlis Gedrovics, kes esineb 31. mail Tallinnas Best Practice seminaril „Kuidas turundada edukalt Lätis“. Loe intervjuud Karlisega!
Millised on peamised turunduse trendid Lätis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele