• 21.05.13, 20:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Jaga Coca-Cola’t" kampaania teeb joogitööstuses revolutsiooni

Esimest korda Coca-Cola 127-aastase ajaloo jooksul asendati Coca-Cola logo inimeste eesnimedega. "Tarbijate vastukaja on ennekuulmatu. Me teadsime, et huvi saab olema suur, aga see mis päriselt lahti läks on siiani ületanud kõik ootused ja lootused. Pingutame kõigest väest, et poeriiulid tühjaks ei saaks," räägib Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis.
Lähemalt räägib eduloost Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele