7. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Svea Altjõe: Läti tarbija on veelgi hinnatundlikum kui Eesti tarbija

"Eesti turg ei ole nii hinnatundlik. Läti turul on peamine valikukriteerium hind. Eestis on kliendid palju lojaalsemad, Lätis paneb juba 5-eurone hinnaerinevus klienti odavama pakkumise kasuks otsustama," räägib Tallink Hotelsi müügi- ja turundusdirektor Svea Altjõe. Loe edasi!

Milline on Tallinki äri maht Lätis?

Meil on üks hotell Riias ja opereerime Riia–Stockholm laevaliini.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700