• 07.05.13, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Svea Altjõe: Läti tarbija on veelgi hinnatundlikum kui Eesti tarbija

"Eesti turg ei ole nii hinnatundlik. Läti turul on peamine valikukriteerium hind. Eestis on kliendid palju lojaalsemad, Lätis paneb juba 5-eurone hinnaerinevus klienti odavama pakkumise kasuks otsustama," räägib Tallink Hotelsi müügi- ja turundusdirektor Svea Altjõe. Loe edasi!
Milline on Tallinki äri maht Lätis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele