• 10.04.13, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika Grupp otsib brändingu koordinaatorit

Sinu vastutada on viie moebrändi brandbook’ide sisuline ja vormiline haldamine koostöös brändide turundusmeeskondadega, samuti brändide või poekontseptsioonide arendustega seotud projektide ettevõttesisene koordineerimine. Kandideerimise tähtaeg on 19. aprill.
Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubanduskontsern, mille emaettevõtteks on AS Baltika. Grupile kuuluvad rõivabrändid Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo, mille vahel jaotuvad 112 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise, varude juhtimise, turundamise, poekontseptsioonide loomise ja kaupluste opereerimise ning mis võimaldab kiirelt reageerida klientide ootustele ja vajadustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele