• 05.04.13, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Margus Sameli: Miski pole muutunud?

"2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud," kirjutab Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige, Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht Margus Sameli.
2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud. Sellele alljärgnevalt keskendungi. Juba Sokrates olla öelnud midagi sellist, et muutuse saladus on energia fokuseerimine mitte võitluseks vanaga, vaid ehitamaks uut.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele