5. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Margus Sameli: Miski pole muutunud?

"2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud," kirjutab Meediaagentuuride Liidu juhatuse liige, Aegis Media Grupi Baltikumi tegevjuht Margus Sameli.

2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud. Sellele alljärgnevalt keskendungi. Juba Sokrates olla öelnud midagi sellist, et muutuse saladus on energia fokuseerimine mitte võitluseks vanaga, vaid ehitamaks uut.

Aastaid on meediakommunikatsiooni asetatud vaid meediakanalite konteksti, mis lisaks ajakirjanduslikule sisule edastasid nii kommerts- kui muid sõnumeid. Muutunud maailmas eksisteerivad paralleelselt meediakanalitega (ja sageli ka viimastega seotuna) sisuliste ja tehnoloogiliste lahenduste tootjad, võimaldades ja võimendades nii ühilduvust, eriti aga tarbija kaasatust (engagement).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700