2013. aasta meediaagentuuride konkursid, mida sel korral oli erakordselt palju, on lõppenud. Nüüdseks on allkirjastatud ka meedialepingud, mis ideaalis peaksid peegeldama konkursside käigus väljalubatut. Keegi kaotas, keegi võitis, aga miks - seda saab vaid oletada. Vaadates briife ja tutvudes konkursside tagasisidega jääb mulje, et miski pole muutunud. Samas väidan, et kuigi midagi pole muutunud, on kõik muutunud. Sellele alljärgnevalt keskendungi. Juba Sokrates olla öelnud midagi sellist, et muutuse saladus on energia fokuseerimine mitte võitluseks vanaga, vaid ehitamaks uut.
Aastaid on meediakommunikatsiooni asetatud vaid meediakanalite konteksti, mis lisaks ajakirjanduslikule sisule edastasid nii kommerts- kui muid sõnumeid. Muutunud maailmas eksisteerivad paralleelselt meediakanalitega (ja sageli ka viimastega seotuna) sisuliste ja tehnoloogiliste lahenduste tootjad, võimaldades ja võimendades nii ühilduvust, eriti aga tarbija kaasatust (engagement).