• 05.04.13, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT toob Tallinn Music Weeki raames Eestisse digitaalsed muusikud

Tallinn Music Week-i linnalavade programmi raames ühendatakse sel laupäeval Viru keskuse aatriumis EMT alal virtuaalsus reaalsusega. EMT toob vaatajate ette augmented reality ehk laiendatud reaalsusel põhineva tehnoloogiaga digitaalsed muusikud, kes seisavad sõna otseses mõttes peopesal.
Hea muusika loomine saab tänu uusimale tehnoloogiale imelihtsaks ja lõbusaks. Sündmustel kasutatav bänd usaldatakse inimeste kätesse, et anda võimalus end laiendatud reaalsuse kaasabil tunda tõelise muusikuna. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele