Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Click & Grow nutikas köögiaed kogus esimese ööpäevaga 50 000 dollarit
Nutikate lillepottide tootja Click & Grow esitles eile ühisrahastusplatvormi Kickstarter kaudu oma uut toodet ja kogus esimese 24 tunni jooksul 50 000 USD toetusraha.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.