Reklaamiagentuuris Idea alustas märtsi alguses uue loovjuhina tööd Kristo Kaskpeit, kellele annab teatepulga üle Tanel Kuningas. Varem on Kaskpeit töötanud viis aastat ideekirjutaja ja loovjuhina reklaamiagentuuris Brilliant.
Andres Siemi kõrval teise loovjuhina tööle asunud Kristo Kaskpeiti sõnul tuli Ideaga liitumise otsus lihtsalt. “Sain kiiresti aru, et tegu on inimestega, kellega koos saab korda saata häid ja suuri asju,” ütles Kaskpeit. “Mulle meeldib kogu Idea grupi sünergia ja potentsiaal, mida ilmestab ka grupi meediaagentuuri värskelt võidetud Grand Prix Meediategu 2012 konkursil,” lisas ta.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.