• 20.03.13, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna noortekonkurss sai avalöögi

Loovkommunikatsiooni konkurss Kuldmuna 2013 kutsub kõiki kuni 28aastaseid reklaamitegijaid osalema noortekonkursil, et näidata oma tõelist loovust.
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liikme Jana Koppeli sõnul on konkursi eesmärk aidata jõuda andekatel noortel orbiidile. „Kui reaalses igapäevatöös tuleb arvestada kõikvõimalikke ja võimatuid piirangud, siis see on koht, kus särada ning tulla piiratud aja jooksul välja kõige pöörasemate ideedega. Loodame, et võistlus tiivustab noori reklaamimaailmas läbi lööma,“ lisas Koppel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele