Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tim Whirledge: Televisioon on jätkuvalt parim kanal emotsioonide edastamiseks
Password 2013 esineja, Briti televisioonikonsultant Tim Whirledge räägib Best Marketingile antud intervjuus sellest, kuidas tahvelarvuti ja mobiiltelefon mõjutavad teleprogrammi vaatamise tavasid ja miks vana hea telereklaam ikka veel nii efektiivne on.
Tim Whirledge (UK) on strateegiline planeerija ja konsultant agentuuris Red Bee Media. Tema erialaks on telereklaami planeerimine ja integreerimine teiste meediatüüpidega. Tema suurimateks klientideks on Sainsbury’s, Nike, Unilever ja BT.
Millised on viimase aja olulisemad arengud telereklaamis?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.