• 28.02.13, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tim Whirledge: Televisioon on jätkuvalt parim kanal emotsioonide edastamiseks

Password 2013 esineja, Briti televisioonikonsultant Tim Whirledge räägib Best Marketingile antud intervjuus sellest, kuidas tahvelarvuti ja mobiiltelefon mõjutavad teleprogrammi vaatamise tavasid ja miks vana hea telereklaam ikka veel nii efektiivne on.
Tim Whirledge (UK) on strateegiline planeerija ja konsultant agentuuris Red Bee Media. Tema erialaks on telereklaami planeerimine ja integreerimine teiste meediatüüpidega. Tema suurimateks klientideks on Sainsbury’s, Nike, Unilever ja BT.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele