28. veebruar 2013
Ainult tellijatele

Tim Whirledge: Televisioon on jätkuvalt parim kanal emotsioonide edastamiseks

Password 2013 esineja, Briti televisioonikonsultant Tim Whirledge räägib Best Marketingile antud intervjuus sellest, kuidas tahvelarvuti ja mobiiltelefon mõjutavad teleprogrammi vaatamise tavasid ja miks vana hea telereklaam ikka veel nii efektiivne on.

Tim Whirledge (UK) on strateegiline planeerija ja konsultant agentuuris Red Bee Media. Tema erialaks on telereklaami planeerimine ja integreerimine teiste meediatüüpidega. Tema suurimateks klientideks on Sainsbury’s, Nike, Unilever ja BT.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700