Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milline oli 2012. a silmapaistvaim turundustegu? (osa II)
Best Marketing jätkab turundusekspertide arvamuste avaldamist. Loe, mida arvasid Kris Keerov (ADM), Tanel Lillepalu (Jolos), Olga Peresild (MediaCom) ja Tarmo Sikk.
Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on. Loe, mida arvasid Kris Keerov (ADM), Tanel Lillepalu (Jolos), Olga Peresild (MediaCom) ja Tarmo Sikk.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.