Autor: Silja Oja • 25. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda

Väärtuspõhine hinnastamine erineb traditsioonilistest kulu- või konkurentsipõhistest hinnastamise meetoditest, sest need mudelid ei anna kliendile teada, millist kasu ta toote või teenuse ostmisest saab. Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda? Loe intervjuud Briti ärikonsultandi ja raamatu "Value Based Pricing" autori Harry MacDivitt’iga, kes esineb 6. veebruaril Tallinnas konverentsil „Hinnastamise parimad praktikad“.

Mis on väärtuspõhine hinnastamine?

Väärtuspõhine hinnastamine seisneb teie poolt kliendile pakutavate hüvede või väärtuste väljaselgitamises ja nende kommunikeerimises. See erineb traditsioonilistest kulu- või konkurentsipõhistest hinnastamise meetoditest, sest need mudelid ei anna kliendile teada, millist kasu ta toote või teenuse ostmisest saab.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700