• 25.01.13, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda

Väärtuspõhine hinnastamine erineb traditsioonilistest kulu- või konkurentsipõhistest hinnastamise meetoditest, sest need mudelid ei anna kliendile teada, millist kasu ta toote või teenuse ostmisest saab. Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda? Loe intervjuud Briti ärikonsultandi ja raamatu "Value Based Pricing" autori Harry MacDivitt’iga, kes esineb 6. veebruaril Tallinnas konverentsil „Hinnastamise parimad praktikad“.
Mis on väärtuspõhine hinnastamine?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele