Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda
Väärtuspõhine hinnastamine erineb traditsioonilistest kulu- või konkurentsipõhistest hinnastamise meetoditest, sest need mudelid ei anna kliendile teada, millist kasu ta toote või teenuse ostmisest saab. Kuidas kommunikeerida väärtust, mitte hinda? Loe intervjuud Briti ärikonsultandi ja raamatu "Value Based Pricing" autori Harry MacDivitt’iga, kes esineb 6. veebruaril Tallinnas konverentsil „Hinnastamise parimad praktikad“.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]