Autor: Silja Oja • 23. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mobiilse veebi võidukäik e-kaubanduses

Kätte on jõudnud aeg, mil tuleb investeerida mobiilsesse e-kaubandusse. Kui varem olid mobiilsed seadmed teisejärgulised, siis nüüd tuleb eelkõige keskenduda just nendele. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?

Ragne Selis kirjutab OKIA blogis sellest, kuidas mobiilne veeb on tegemas võidukäiku ka e-kaubanduses. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?

Darwin on kunagi öelnud, et ellu jäävad need, kes on kõige kohanemisvõimelisemad. See printsiip kehtib muu hulgas ka e-kaubanduses, kus lisaks enda nähtavaks tegemisele on järjest olulisem see, et klient saaks teenust tarbida võimalikult mugavalt. Kui pole mugav, minnakse konkurendi juurde. Seisame nüüd üha enam fakti ees, et nutitelefonide kasutamine  on pidevas kasvutrendis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700