• 23.01.13, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilse veebi võidukäik e-kaubanduses

Kätte on jõudnud aeg, mil tuleb investeerida mobiilsesse e-kaubandusse. Kui varem olid mobiilsed seadmed teisejärgulised, siis nüüd tuleb eelkõige keskenduda just nendele. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?
Ragne Selis kirjutab OKIA blogis sellest, kuidas mobiilne veeb on tegemas võidukäiku ka e-kaubanduses. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele