8. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundusteater Eesti moodi

Globaalsed kaubamärgid on hellitanud meid videotega, kuidas näiteks Hyde Park'i täis inimesi hakkab korraga tantsima, hämmastamaks ühte vanatädi. Mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks?

Need videod on kuradi lahedad ja need siiralt üllatunud näoilmed on väärt iga jagamist. Muljet avaldavad nii tulemus kui ka eelarve. Sooritades lihtsa matemaatilise tehte, saame teada suurusjärgu, mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks. Vastuseks on monoteater, õigemini monoturundusteater. Teisisõnu: mitte sajad inimesed ei üllata ühte, vaid üks üllatab sadu.

Katsetasime ka kohe järgi ja võib öelda, et eestlane on ikka suur teatrisõber. Vaata ise:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700