Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundusteater Eesti moodi
Globaalsed kaubamärgid on hellitanud meid videotega, kuidas näiteks Hyde Park'i täis inimesi hakkab korraga tantsima, hämmastamaks ühte vanatädi. Mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks?
Need videod on kuradi lahedad ja need siiralt üllatunud näoilmed on väärt iga jagamist. Muljet avaldavad nii tulemus kui ka eelarve. Sooritades lihtsa matemaatilise tehte, saame teada suurusjärgu, mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks. Vastuseks on monoteater, õigemini monoturundusteater. Teisisõnu: mitte sajad inimesed ei üllata ühte, vaid üks üllatab sadu.
Katsetasime ka kohe järgi ja võib öelda, et eestlane on ikka suur teatrisõber. Vaata ise:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.