Autor: Silja Oja • 29. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Töökuulutused ei kõneta inimest, keda otsitakse

Tööpakkumised on enamikel juhtudel sarnase ülesehitusega nii visuaalsete lahenduste kui keelekasutuse poolest. Samas otsitakse väga erinevate omaduste ja oskustega töötajaid. Töökuulutuses isikupära ei väljendu. Loovagentuuri Creatum juht Moonika Kiop annab olukorrale oma hinnangu.

Analüütilise loovagentuuri Creatum juht Moonika Kiop annab olukorrale oma hinnangu.

Miks on nii, et firmad kulutavad toodete/teenuste reklaamide ideekavanditele ja disainile aega ja raha, aga töökuulutused on ilmetud ja igavad?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700