Autor: Silja Oja • 29. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Töökuulutused ei kõneta inimest, keda otsitakse
Tööpakkumised on enamikel juhtudel sarnase ülesehitusega nii visuaalsete lahenduste kui keelekasutuse poolest. Samas otsitakse väga erinevate omaduste ja oskustega töötajaid. Töökuulutuses isikupära ei väljendu. Loovagentuuri Creatum juht Moonika Kiop annab olukorrale oma hinnangu.
Analüütilise loovagentuuri Creatum juht Moonika Kiop annab olukorrale oma hinnangu.
Miks on nii, et firmad kulutavad toodete/teenuste reklaamide ideekavanditele ja disainile aega ja raha, aga töökuulutused on ilmetud ja igavad?