Autor: Silja Oja • 26. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nordea Pank lansseeris kultuuriprojekti “Viis tärni *****”

Nordea Pank lansseeris kultuurisõpradele mõeldud sotsiaalmeedia projekti “Viis tärni *****”. Tegemist on Facebooki kontoga, mille eesmärk on kasvatada kultuurihuvi ning tunnustada inimesi, kes oma tegevusega ühiskonda uut väärtust loovad.

“Pankadel on ühiskonnale suur mõju ning seetõttu ka suur vastutus. Nordea Pank toetab kultuuri ja inimesi, kes Eesti vaimu virge ja avatuna hoida aitavad,” kommenteeris Nordea panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700