Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
B2B kommunikatsioon vaevleb klišeede küüsis
Ärilt ärile ehk B2B valdkonna reklaamikommunikatsioon on enamasti tunduvalt vähem kreatiivne kui laiadele massidele suunatud reklaamid. Piisab, kui vaadata, millised reklaamid on lennujaamade ootesaalides või kasvõi Financial Timesis. Vaata, millised on TOP 10 klišeed B2B kommunikatsioonis.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]