12. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

B2B kommunikatsioon vaevleb klišeede küüsis

Ärilt ärile ehk B2B valdkonna reklaamikommunikatsioon on enamasti tunduvalt vähem kreatiivne kui laiadele massidele suunatud reklaamid. Piisab, kui vaadata, millised reklaamid on lennujaamade ootesaalides või kasvõi Financial Timesis. Vaata, millised on TOP 10 klišeed B2B kommunikatsioonis.

Miks see nii on?

Briti B2B agentuur Bollington viis B2B valdkonna turundajate seas läbi uuringu eesmärgiga selgitada välja kriteeriumid, mida B2B firmad hindavad agentuuri valikul kõige rohkem. Pingerida sai järgmine:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700