12. oktoober 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

B2B kommunikatsioon vaevleb klišeede küüsis

Ärilt ärile ehk B2B valdkonna reklaamikommunikatsioon on enamasti tunduvalt vähem kreatiivne kui laiadele massidele suunatud reklaamid. Piisab, kui vaadata, millised reklaamid on lennujaamade ootesaalides või kasvõi Financial Timesis. Vaata, millised on TOP 10 klišeed B2B kommunikatsioonis.

Miks see nii on?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com