• 10.10.12, 11:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parimale ideele 10 000 eurot!

EMT, Tallinna Kaubamaja, Sampo Panga ja Äripäeva koostöös toimub arvamuskonkurss Edukas Eesti, mille eesmärk on julgustada argumenteeritult arutlema, kuidas tagada Eesti majandusedu, tõsta elatustaset ja suurendada heaolu.. 
“Mulle meeldivad eriti need mõtted, mis Eesti-taolises väikeriigis on võimalik lihtsamini ja kiiremini ellu viia kui suurriikides ning misläbi võiks meil konkurentsieelis tekkida,” ütles Premia juht Kuldar Leis. “Siin on kindlasti teemasid, mille tõstatamine on õigustatud ja mille käsitlemist tuleks jätkata või isegi praktikas rakendamist kaaluda,” nõustus ka endine rahandusminister Aivar Sõerd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele