• 26.09.12, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemaailmsest kommunikatsioonibrändist Euro RSCG saab Havas

Ülemaailmne reklaami- ja kommunikatsiooniettevõtete grupp Havas, mis tegutseb kokku 75-s riigis üle maailma, võtab alates 2013. aastast kasutusele ühtse kaubamärgi.
Havas gruppi kuuluvad reklaami- ja PR-ettevõtted kasutasid seni Euro RSCG kaubamärki. Uuest aastast tegutsevad Havas Worldwide kontserni kuuluvad ettevõtted ühtse brändi all, kolme ärisuunda eristava nimega - Havas Media, Havas Creative ja Havas Digital.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele