Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ülemaailmsest kommunikatsioonibrändist Euro RSCG saab Havas
Ülemaailmne reklaami- ja kommunikatsiooniettevõtete grupp Havas, mis tegutseb kokku 75-s riigis üle maailma, võtab alates 2013. aastast kasutusele ühtse kaubamärgi.
Havas gruppi kuuluvad reklaami- ja PR-ettevõtted kasutasid seni Euro RSCG kaubamärki. Uuest aastast tegutsevad Havas Worldwide kontserni kuuluvad ettevõtted ühtse brändi all, kolme ärisuunda eristava nimega - Havas Media, Havas Creative ja Havas Digital.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.