Havas gruppi kuuluvad reklaami- ja PR-ettevõtted kasutasid seni Euro RSCG kaubamärki. Uuest aastast tegutsevad Havas Worldwide kontserni kuuluvad ettevõtted ühtse brändi all, kolme ärisuunda eristava nimega - Havas Media, Havas Creative ja Havas Digital.
Havas Worldwide’i esindaja Eestis, Lätis ja Leedus on Big Idea Group, mis ühendab 14 reklaami-, meedia-, PR- ja digitaalturundusega tegelevat ettevõtet. Big Idea Groupi juhi Mark Eikneri sõnul annab kuulumine Havas võrgustikku võimaluse kasutada grupi loov- ja meediaagentuurides oskusteavet ning metoodikaid, mille Havas on välja töötanud erinevate kommunikatsioonivaldkondade jaoks. „Veel käesoleval aastal võtame Idea grupis kasutusele Havase brändiuuringu Meaningful Brands, mis analüüsib brändide jätkusuutlikkust ja tähendusrikkust,“ sõnas Mark Eikner. Ta lisas, et Big Idea Group kaardistab laiaulatusliku uuringu läbiviimise käigus Baltikumi top-brändide hetkeseisu ja tulevikusuunad.