• 17.09.12, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

John Lewis Never Knowingly Undersold telereklaam 2012

Reedel algas Briti kaubamajade keti John Lewis 7 miljonit £ maksev kampaania, mille split screen telereklaam toob ühes klipis kokku 1925. aastal elava tütarlapse ja tänapäeval elava noormehe armastuse loo.
Taustamuusikaks on on INXS'i laul "Never Tear Us Apart", mida esitab reklaamis Paloma Faith. Agentuur: adam&eveDDB.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele