Autor: Silja Oja • 17. september 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

John Lewis Never Knowingly Undersold telereklaam 2012

Reedel algas Briti kaubamajade keti John Lewis 7 miljonit £ maksev kampaania, mille split screen telereklaam toob ühes klipis kokku 1925. aastal elava tütarlapse ja tänapäeval elava noormehe armastuse loo.

Taustamuusikaks on on INXS'i laul "Never Tear Us Apart", mida esitab reklaamis Paloma Faith. Agentuur: adam&eveDDB.

http://www.youtube.com/watch?v=8jiJShJfqmY

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700