Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Digitegu 2012 konkursile laekus 46 tööd 18 agentuurilt
Žürii valib välja parimad tööd, mille autorid esitlevad oma töid 20. septembril Best Interneti laval. Žürii ja saalisviibijad saavad finalistidele esitada lisaküsimusi, seejärel valib žürii välja iga kategooria võitja.
Konkursi eesmärk on väärtustada digitaalturunduse tööde efektiivsust, kasutajasõbralikkust ja sisu.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.