Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rafal Ohme: huumor reklaamis sillutab sõnumile teed
Professor Rafal Ohme tutvustas 24. augustil toimunud neuroturunduse seminaril Eesti reklaamklippide neuroanalüüsi tulemusi. Näiteks Alkoinfo.ee kampaania "Iga jook jätab jälje" tulemusi vaadates pakkus Ohme, et võib-olla peakski adresseerima tõsist teemat nagu alkoholism läbi huumori, sest siis võtab aju sõnumi kergemini vastu.
Prof. Rafal Ohme esinemas Best Marketingi seminaril 24.08.2012
Neurouuringud annavad vastuse skaalal, mis on hea / töötav ning mis mitte - aga miks see nii on, selgub, kui integreerida neurouuringutega traditsioonilisi uuringuid. Nüüd aga Eestis läbiviidud uuringutest põgusalt lähemalt:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.