• 24.08.12, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma hakkas oma kodulehel tuhandete toodete kohta infot jagama

Esimese jaeketina Eestis hakkas Prisma Peremarket reklaamkataloogide asemel jagama tooteinfot oma kodulehel, kus näidatakse püsivalt pea 4000 toodet.
Muuhulgas hakkab kodulehel ilmuma regulaarselt ka suuremate jaekettide hinnavõrdlus, mida koostatakse kaupluste ostutšekkide põhjal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele