9. august 2012
Ainult tellijatele

Alain Heureux: "Euroopas on digitaalmeedia osakaal turunduskulutustes keskmiselt 20%"

Best Internet 2012 esineja, Internet Advertising Bureau (IAB) Europe president Alain Heureux räägib digitaalturunduse rollist turundusmiksis.

Heureux arvates peaks iga kampaania keskmes olema digitaalmeedia, mitte TV:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700