15. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kroonika lugejad tarbivad vähemalt korra nädalas alkoholi ja magusat

Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor Tõnu Väät vahendab Turu-Uuringute ASi poolt läbi viidud ajakirjade sihtgrupi uuringu tulemusi.

Turu-Uuringute ASi läbiviidud sihtgrupi uuring ajakirjade kohta andis huvitavaid tulemusi, mida turundajad oma töös ära kasutada saavad.

Selgus, et näiteks Kroonika lugejad on seiklushimulised ja maiad ning pööravad rõhku oma välimusele. 23 000 Kroonika lugejat kavatseb sel aastal välismaale reisida ning 16 000 ostab iga paari kuu tagant uut kosmeetikat ja riideid. Alkoholi ja magusat tarbivad Kroonika lugejad vähemalt korra nädalas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700