• 12.06.12, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WSI Online: 90% inimestest ei navigeeri kaugemale kui otsingutulemuste esimene lehekülg

„Soovitame turundajatel minna Google’sse ja trükkida sisse oma firma tegevust iseloomustavad märksõnad. Kui teie koduleht ei ole otsingutulemuste 1. leheküljel, on asjad halvasti,” rääkisid Kristjan-Paul Raude ja Armin Tüll WSI Online’ist.
Kristjan-Paul Raude ja Armin Tüll WSI Online’ist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele