Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
WSI Online: 90% inimestest ei navigeeri kaugemale kui otsingutulemuste esimene lehekülg
„Soovitame turundajatel minna Google’sse ja trükkida sisse oma firma tegevust iseloomustavad märksõnad. Kui teie koduleht ei ole otsingutulemuste 1. leheküljel, on asjad halvasti,” rääkisid Kristjan-Paul Raude ja Armin Tüll WSI Online’ist.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.