Autor: Silja Oja • 7. juuni 2012
Ainult tellijatele

Smart City tegi Päästeametile venekeelse veeohutuskampaania

Loovagentuur Smart City lõi Päästeameti tellimusel spetsiaalselt vene sihtrühmale mõeldud veeohutuskampaania, mille läbivaks metafooriks on “????? ??? ???????” ("kaine nagu kurk") - sõnum, mis on Smart City Eesti tegevjuhi Ilja Burtsevi sõnul antud sihtgrupile selge ning arusaadav.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700