• 25.05.12, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: oleme veidi kapseldunud siin konnatiigis

Eesti agentuurid ei saada enam töid rahvusvahelistele konkurssidele. Enne masu saadeti Golden Drumile Eestist kümmekond tööd, viimati aga 0. Epicale pole aastaid midagi saadetud. Mida arvata sellest üldisest kapseldumisest?Loe intervjuud Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juhi Joel Volkoviga, kes avaldab Kuldmuna žürii liikmena arvamust ka meie rahvusliku reklaamikonkursi kohta.
Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juht Joel Volkov Kuldmuna laval Pärnus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele