Autor: Silja Oja • 25. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Joel Volkov: oleme veidi kapseldunud siin konnatiigis

Eesti agentuurid ei saada enam töid rahvusvahelistele konkurssidele. Enne masu saadeti Golden Drumile Eestist kümmekond tööd, viimati aga 0. Epicale pole aastaid midagi saadetud. Mida arvata sellest üldisest kapseldumisest?Loe intervjuud Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juhi Joel Volkoviga, kes avaldab Kuldmuna žürii liikmena arvamust ka meie rahvusliku reklaamikonkursi kohta.

Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juht Joel Volkov Kuldmuna laval Pärnus

Joel, sa olid tänavu Kuldmuna suurima žürii (print, välimeedia, kampaaniad, noortekategooria ja ambient) esimees. Kuidas konkursi taset hindad?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700