• 25.05.12, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: oleme veidi kapseldunud siin konnatiigis

Eesti agentuurid ei saada enam töid rahvusvahelistele konkurssidele. Enne masu saadeti Golden Drumile Eestist kümmekond tööd, viimati aga 0. Epicale pole aastaid midagi saadetud. Mida arvata sellest üldisest kapseldumisest?Loe intervjuud Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juhi Joel Volkoviga, kes avaldab Kuldmuna žürii liikmena arvamust ka meie rahvusliku reklaamikonkursi kohta.
Aasta Agentuuri 2012 Der Tank juht Joel Volkov Kuldmuna laval Pärnus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele