Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaks EASi reklaamikampaaniat sõidavad Cannes’i Kuldlõvi järele
17. mai õhtul toimunud Kuldmuna 2012 konkursi finaalis pälvisid kaks kõrget auhinda EASi reklaamikampaaniad, mis mõlemad pääsevad rahvusvahelisele reklaamikonkursile Cannes Lions Prantsusmaal. Mõlemad kampaaniad võidutsesid ambientreklaamide kategoorias.
Kuldmuna tõi Läti sihtturukampaania „Eesti laulupidu Riias“, mille töötas välja agentuur Der Tank:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.