• 21.05.12, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaks EASi reklaamikampaaniat sõidavad Cannes’i Kuldlõvi järele

17. mai õhtul toimunud Kuldmuna 2012 konkursi finaalis pälvisid kaks kõrget auhinda EASi reklaamikampaaniad, mis mõlemad pääsevad rahvusvahelisele reklaamikonkursile Cannes Lions Prantsusmaal. Mõlemad kampaaniad võidutsesid ambientreklaamide kategoorias.
Kuldmuna tõi Läti sihtturukampaania „Eesti laulupidu Riias“, mille töötas välja agentuur Der Tank:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele