Autor: Silja Oja • 21. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaks EASi reklaamikampaaniat sõidavad Cannes’i Kuldlõvi järele

17. mai õhtul toimunud Kuldmuna 2012 konkursi finaalis pälvisid kaks kõrget auhinda EASi reklaamikampaaniad, mis mõlemad pääsevad rahvusvahelisele reklaamikonkursile Cannes Lions Prantsusmaal. Mõlemad kampaaniad võidutsesid ambientreklaamide kategoorias.

Kuldmuna tõi Läti sihtturukampaania „Eesti laulupidu Riias“, mille töötas välja agentuur Der Tank:

http://vimeo.com/40086473

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700