• 24.04.12, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vahva öko-kingitus kliendile või iseendale

Kingitus kliendile, koostööpartnerile või iseendale peab olema vajalik ja meeldejääv, kuid mis kõige olulisem, kingitus peab olema ka vahva. Lõbusate disainidega ja loodussõbralikku mõtet kandvad jutekotid on sel kevadel ja suvel just need õiged ja vahvad kingitused.
Kui Sa pole veel jutekotist kuulnud, siis tegemist on üdini ökoloogilise džuutmaterjalist kandekotiga, mis on üle maailma laialdast heakskiitu pälvinud. Nimelt on ta:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele