Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuldmunale kandideeris enim telereklaame
Kuldmuna loovkommunikatsiooni konkursi autasudele kandideeris sel aastal üle 600 töö. Eriti suure osalejatehulgaga hiilgas telereklaamide kategooria, kuhu esitati 125 tööd. "Kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ ütles tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimees Madis Ots.
Tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimehe, reklaamiagentuuri Brilliant loovjuhi Madis Otsa sõnul on telereklaamid olnud traditsiooniliselt osalejate poolest üks arvukamaid võistluskategooriaid. „Telereklaami tegemine ei käi enam ammu Eesti ettevõtetele üle jõu ning see on sageli ka kitsama sihtgrupi tabamiseks efektiivne kanal. Leidlikud lahendused ja kättesaadavamaks muutunud tootmine teevad pääsu teleekraanile üha lihtsamaks. Aga Kuldmuna kontekstis võib-olla liigagi lihtsaks – kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ tõdes Ots.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]