Tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimehe, reklaamiagentuuri Brilliant loovjuhi Madis Otsa sõnul on telereklaamid olnud traditsiooniliselt osalejate poolest üks arvukamaid võistluskategooriaid. „Telereklaami tegemine ei käi enam ammu Eesti ettevõtetele üle jõu ning see on sageli ka kitsama sihtgrupi tabamiseks efektiivne kanal. Leidlikud lahendused ja kättesaadavamaks muutunud tootmine teevad pääsu teleekraanile üha lihtsamaks. Aga Kuldmuna kontekstis võib-olla liigagi lihtsaks – kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ tõdes Ots.
Väga palju esitati töid ka disaini ja digitaalse reklaami valdkondades, millest esimeses kandideerivad kul d-, hõbe- ja pronksmunadele 111 tööd, teises aga 88 lahendust.