Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tele2 eksjuhi vastuoluline investeering DDB-sse
Tele2 Eesti eksjuht Toomas Tiivel ostis pärast ametist lahkumist viiendiku reklaamiagentuurist, mis pakkus aastaid teenust Tele2-le. Uus juht lõpetas koostöö agentuuriga.
Tiivel omandas mullu sügisel ehk ligi pool aastat pärast ametist lahkumist osaluse Tele2-ga 15 aastat koostööd teinud reklaamiagentuuris DDB Eesti. Tele2 Eesti praegune juht leedulane Mindaugas Ubartas peab sellist tehingut ebaeetiliseks ning Tele2 on segastel põhjustel koguni lõpetanud lepingu DDB-ga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.