Silja Oja • 16. aprill 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Postkasti ei pea edastama ainult harjumuspäraseid trükiseid

Otseposti puhul on tegemist reklaamikanaliga, mille kaudu on tarbijatel võimalik tooteid reaalselt proovida. „Tagasiside näitab, et degusteerimine tekitab suuremat ostuhuvi,“ kommenteerib Milka šokolaadide postituse tulemust Kraft Foods kampaania korraldaja Ene Post.

Eesti reklaamiturg tervikuna kasvas eelmisel aastal 9,4%, otseposti käibekasv oli Eesti Postis 2010 vs 2011 19%. 2011. aastast kaardistab TNS Emor reklaamiturul ka otsepostireklaami, mille aastaseks kogukäibeks oli ca 6,6 miljonit eurot ja mis moodustab 8,5% kogu meediaturust. Käibe kasvu on kõige rohkem mõjutanud jaekaubanduse ja teenindusesektori aktiveerumine

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com