• 16.04.12, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postkasti ei pea edastama ainult harjumuspäraseid trükiseid

Otseposti puhul on tegemist reklaamikanaliga, mille kaudu on tarbijatel võimalik tooteid reaalselt proovida. „Tagasiside näitab, et degusteerimine tekitab suuremat ostuhuvi,“ kommenteerib Milka šokolaadide postituse tulemust Kraft Foods kampaania korraldaja Ene Post.
Eesti reklaamiturg tervikuna kasvas eelmisel aastal 9,4%, otseposti käibekasv oli Eesti Postis 2010 vs 2011 19%. 2011. aastast kaardistab TNS Emor reklaamiturul ka otsepostireklaami, mille aastaseks kogukäibeks oli ca 6,6 miljonit eurot ja mis moodustab 8,5% kogu meediaturust. Käibe kasvu on kõige rohkem mõjutanud jaekaubanduse ja teenindusesektori aktiveerumine

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele