• 28.03.12, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7 soovitust edukaks bännerreklaamiks

Bännerreklaami puhul on peamiseks vaenlaseks madal märgatavus. Indrek Soom Initiative'ist ja Mikk Maiste Postimehest annavad nõu: "Kui te soovite, et teie reklaamile klikitakse, ärge peitke seda soovi keeruliste mõistatuste ja animatsioonide taha, vaid öelge see selgelt välja. Lihtsuses peitub online-reklaami edu!".
1. Kõik saab alguse reklaami märgatavusest. Seepärast on oluline mõista interneti ja eriti (uudiste)portaalide kasutust. Uudisteportaalide puhul, mis on täna sarnaselt suurimate otsingumootoritega veebilehtede külastatavuse tipus, tuleks arvestada, et kui lugeja kulutab ühe lehe (page view) kohta keskmiselt 34 sekundit, siis reklaami(de) märkamiseks jagub sellest 1-3 sekundit ning seda kõikide reklaamide peale kokku. Väärtustage kasutaja aega ja tehke oma reklaam talle lihtsasti tarbitavaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele