21. märts 2012
Ainult tellijatele

Patrik Kupenko: Kuidas oma toodet müüa?

Masujärgselt on tunda üleüldist suurenenud huvi erilahenduste kasutamiseks. Üks võimalus aktiivsele turundajale on product placement.

Kuigi meediakanalite sõnul ulatub tootepaigutuste osa reklaamikäibest vaid kuni 1%-ni, pööratakse sellele järjest enam tähelepanu. Seda kinnitab ka tõsiasi, et sponsorluste kõrval otsivad telekanalid, vähemalt suurematele projektidele, juba kohustuslikus korras ka tootepaigutuste kliente. Kuid TV ei ole ainus meedia, mis tootepaigutuse arvel näeb  võimalust reklaamimahu kasvatamiseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700