Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meeldivaim bränd Eestis on Kalev
Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt – nagu ka eelnevatel aastatel – Kalev, millele järgneb teisena Tere ja kolmandat-neljandat kohta jagavad Skype ning Maxima – nii selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust.Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.
Nii selgus TNS Emori brändide edetabeli uuringust. Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: ETV, Google, Leibur, Selver, Tele2 ja YouTube.
Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on oma esikoha säilitanud ning edu lähimate konkurentide ees on isegi kasvanud. Märgatava tõusu on läbi teinud praegune teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal veelgi kaugemal 23. kohal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.