• 01.03.12, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ionel Lehari: klassikalised reklaamiagentuurid on väljasuremisele määratud

"Klassikalised reklaamiagentuurid on väljasuremisele määratud, võimekamad neist on juba transformeerunud avatult tegutsevateks, erinevas vormis erinevaid kompetentse liitvateks loovagentuurideks. Nõrgematele jääb välismaiste kontseptsioonide adapteerimise tänuväärne ja vajalik töö," rääkis Best Marketingile Identity loovjuht Ionel Lehari. Loe intervjuud Identity disaineri Maret Põldre, juhataja-konsultandi Ants Lusti ning loovjuhi Ionel Lehariga.
Brändingagentuur Identity sai tänavu jaanuaris 10-aastaseks. Sel puhul tegi Best Marketing Identity disaineri Maret Põldre, juhataja-konsultandi Ants Lusti ning loovjuhi Ionel Lehariga intervjuu ja uuris, kuidas Identity'l läinud on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele